וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה חדשה בדף היומי: רוצים להצטרף? זו ההזדמנות

בשיתוף הגמרא הדיגיטלית, בשיתוף הגמרא הדיגיטלית

6.3.2020 / 9:37

רוצים להצטרף ללומדי הדף היומי? זו ההזדמנות שלכם. מתחילים בלימוד את המסכת השניה בש"ס - שבת. זו המסכת הארוכה ביותר, במילים ובאותיות

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לפני כחודשיים החלו אלפי יהודים ברחבי הארץ והעולם במחזור חדש של לימוד דף יומי, במסגרתו, מידי יום הם לומדים דף אחד בגמרא. מדובר במחזור לימוד קבוע שנמשך 7 שנים וחצי, וביממה הקרובה, הלומדים יסיימו את המסכת הראשונה בש"ס - ברכות. ביום ראשון, הלומדים, יתחילו את הלימוד במסכת שבת שעוסקת בעיקר בדיני שבת, שבה חובה לשבות ממלאכה, על פי הכתוב בתורה. בגמרא של מסכת ברכות ישנם 156 דפי גמרא, והיא המסכת הגדולה ביותר בש"ס, מבחינת מילים ואותיות. 

יש לכם הזדמנות נוספת להצטרף למיזם הגמרא הדיגיטלית בהגשת הרב חיים דוד קובלסקי. במסגרת יוזמה זו, כל אדם יוכל להיות חלק ממאות אלפי בני אדם ברחבי הארץ והעולם שמקפידים על לימוד סדיר של דף גמרא אחד ביום, זאת באמצעות צפייה בקטע וידאו יומי קצר.

כדי להקל על הלימוד, יצא לאור בחנויות הספרים, גרסה של "הגמרא המושלמת המחבבת את הש"ס על לומדיה" שבה לראשונה הטקסט בה מואר, מנוקד, מפוסק ונותן חשק ללימוד. הייחודיות בגרסה זו, בין היתר, שנוסח הגמרא והמפרשים מוגה ומתוקן כמיטב המסורת של מהדורת הש"ס של 'עוז והדר', הגמרא, הרש"י והתוספות מנוקדים ומפוסקים בדיוק ובשלמות ולטובת הלומדים יש לטקסט רקע מיוחד להקלת הקריאה ולמניעת כאבי עיניים.

לאתר הגמרא הדיגיטלית: לחצו כאן.
לעמוד הפייסבוק של הגמרא הדיגיטלית: לחצו כאן.
לפודקאסט של הגמרא הדיגיטלית: לחצו כאן.

מאורות עוז והדר שבת. מאורות הדף היומי, צילום מסך
הגמרא החדשה, קלה ונוחה לקריאה וללימוד./צילום מסך, מאורות הדף היומי

בשיתוף הגמרא הדיגיטלית, בשיתוף הגמרא הדיגיטלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully