וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הזמן מריבות וחיכוכים": אז מה הסוד של יעקב כהן לזוגיות טובה?

בשיתוף הגמרא הדיגיטלית, בשיתוף הגמרא הדיגיטלית

23.4.2020 / 14:35

השחקן והקומיקאי יעקב כהן מספר על הקושי בזוגיות: "כל הזמן מריבות, חיכוכים, אז איך בכל זאת אני נשוי?". יש לו סוד לזוגיות טובה, בואו תגלו מהו

עריכה: וואלה! NEWS

"היום בערב יש לנו חתונה ואני כבר מתחרפן", מספר השחקן והקומיקאי יעקב כהן. "לא, לא מהחתונה. מאשתי. שעות לוקח לה להתארגן, שעות. אני מרגיש לפעמים כמו חיים כהן 'נשארה לכם חצי שעה', ואני מחכה שעות, ימים, שנים. היא שואלת אותי 'יפה לי?' ואני אומר לה 'לא יודע כפרה, לא יודע. אני לא סטייליסט. איזה זה קשה לי זוגיות. כל הזמן מריבות, כל הזמן חיכוכים. לפעמים אני מוצא את עצמי אומר 'יאללה אני צריך לחזור הביתה, עוד לא רבתי עם אשתי. אז איך בכל זאת אני נשוי, איך?".

כהן מספר על הסוד היהודי שלו לזוגיות טובה. "הנה השיטה שלי: אני לא נגדה, אני איתה. ביחד, אנחנו צוות, אנחנו שלם. זה לא רק אני אומר את זה: גם הזוהר הקדוש אומר שגבר ואשה מהווים שלמות ביחד ואנרגיה יכולה להיווצר רק משני קטבים. שים את עצמך במקומה או כמו שהזוהר אומר מי שגומל חסד עמה. תבין אותה, תכבד אותה ותחכה לה גם אם זה לוקח שעות, תחכה".

זוג מחובק בסלון. ShutterStock
זוגיות טובה. אילוסטרציה/ShutterStock

רוצים ללמוד עוד על הזוגיות על פי הגמרא? זו ההזדמנות שלכם להצטרף למיזם הגמרא הדיגיטלית. מדובר בקטע וידאו יומי שמבוסס על הדף היומי, מיזם ראשון מסוגו בהובלת הרב חיים דוד קובלסקי, מייסד וראש ארגון מאורות הדף היומי, במסגרתו, כל אדם יכול להיות חלק ממאות אלפים ברחבי הארץ והעולם שמקפידים על לימוד סדיר של דף גמרא אחד ביום, זאת באמצעות צפייה בקטע וידאו יומי קצר.

את הקטע מגיש הרב קובלסקי מידי יום בקטע שעולה במדור של הגמרא הדיגיטלית באתר וואלה!, ובנוסף, גם באמצעות האתר של הגמרא הדיגיטלית, דף הפייסבוק והפודקאסט תפגשו מידי יום בנקודות משמעותיות ומרתקות הקשורות בחיי היום, זאת על בסיס הלימוד היומי של הגמרא. הפרויקט ללא עלות למשתתפיו.

בשיתוף הגמרא הדיגיטלית, בשיתוף הגמרא הדיגיטלית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully