וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אהרון חושף: "התקרבתי יותר לקדוש ברוך הוא, ראיתי הרבה ניסים"

בשיתוף ותן חלקנו, בשיתוף ותן חלקנו

11.9.2020 / 7:01

אחד האמנים המצליחים ביותר בישראל מספר על ההתקרבות שלו לדת, זאת במסגרת קליפ ענק של מיטב האמנים הישראלים שמעודד לימוד יומי של תלמוד

דודו אהרון מספר על ההתקרבות שלו לאלוקים/עריכה: וואלה! NEWS

דודו אהרון, אחד האמנים הישראלים המצליחים ביותר של העשור האחרון, סיפר כי בתקופה האחרונה הוא התקרב יותר לאלוקים והתחזק באמונה. "התקרבתי יותר ויותר לקדוש ברוך הוא", אמר אהרון. "ראיתי הרבה הרבה אורות וניסים שהקדוש ברוך הוא עושה. אתה לומד להעריך יותר, ואתה מגלה בכל דבר אלוקות. זה העצים אותי מבחינת היהדות, הרוחניות וכל מה שקשור באמונה". 

את הדברים סיפר אהרון במסגרת פרויקט ענק של 22 אמנים ישראלים, בהם ליאור נרקיס, גיא ויהל, לירן דנינו, אביב אלוש, לי בירן, הפרויקט של רביבו, עידן חביב, גיא זוארץ, שלומי סרנגה, אברהם טל ואחרים, שחברו לשיר חדש שנקרא "שמור עליי" במסגרת פרויקט שבו האמנים מקדמים באמצעות הקליפ - שצבר בתוך 72 שעות כרבע מיליון צפיות ביוטיוב - ספר לימוד יומי של גמרא והלכה הידוע בשמו "ותן חלקנו".

רוצים להצטרף לותן חלקנו? הקליקו כאן.

"יהדות זה לא עניין של דת, זה עניין של לב", אמר דודו אהרון. "שמח להיות חלק מהפרויקט. התקופה של הלימוד השפיעה עליי לטובה. ראיתי חסד גדול של הקדוש ברוך הוא. התקרבתי יותר ויותר. פתאום אתה מוצא גם זמן עם המשפחה, אתה מעריך כל דבר, ואתה מגלה בו אלוקות. זה דבר מבורך לחלוק יצירה כזו מופלאה עם הרבה אמנים, מיטב אמני ישראל שכל אחד מביא את הרוחניות שלו. אנחנו רוצים לקרב כמה שיותר בתקופה הזו, ואני שמח שיש נהירה כזו". 

אמני ישראל - שמור עליי

חלק מהאמנים שמשתתפים בפרויקט לומדים את החלק היומי ב"ותן חלקנו", ואחרים הצטרפו אליהם ליוזמה. לדבריהם, מדובר בספר שמנגיש את התלמוד וההלכה, באופן קליל שמאפשר לכל אדם להתחבר וללמוד בו. באמצעות השיר החדש שגם מושמע רבות בתחנות הרדיו, הם מעודדים את הלימוד אצל אחרים. 

לימוד גמרא הפך בשנים האחרונות למשהו שכל אחד יכול להתחבר אליו, בקריאה קצרה ניתן להתחבר ללימוד סדיר ששותפים לו מיליוני יהודים ברחבי העולם.

בשיתוף ותן חלקנו, בשיתוף ותן חלקנו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully