וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אביב אלוש התחיל ללמוד תורה אחרי שהשתתף במסיבה של ציון ברוך?

בשיתוף ותן חלקנו, בשיתוף ותן חלקנו

16.9.2020 / 7:11

כשאביב אלוש הגיע למסיבת הרווקים של ציון ברוך, הוא לא האמין שמפגש תמים בה יוביל אותו ללימוד תורה יומי. כעת, הוא חושף איך זה קרה

אביב אלוש חושף איך התחיל ללמוד תורה/עריכה: וואלה! NEWS

כשהשחקן והזמר אביב אלוש הגיע לפני מספר שנים למסיבת הרווקים של ציון ברוך, גם הוא לא תיאר לעצמו שיום אחד זה יוביל אותו ללימוד יומי קבוע של תלמוד, הלכה ומוסר. אלוש הכיר במסיבה את אבי אוחיון, מלחין ישראלי ידוע, ומשם נוצרה ביניהם חברות ארוכת שנים. כעת, בעקבות ההיכרות ביניהם, אלוש הוא אחד המובילים את הפרויקט המוסיקלי הגדול של הקיץ - 22 אמנים ישראלים שרים את "שמור עליי" שנועד לקדם את הלימוד היומי בספרון "ותן חלקנו".

"מה שמיוחד בחבורה של אנשים שיושבים ולומדים ביחד", אמר אלוש. "לומדים תורה, מוסר או איך להשתפר כבני אדם, זה שאין אגו, יש פתיחות הדעת, זה דבר מדהים שאין לזה אח ורע בשום מקום. כשאני מביא אנשים מבחוץ שהם בחיים לא היו בשיעור תורה, הם חושבים שהם הולכים להגיע למשהו משעמם, פתאום הם מגיעים, הם נחשפים לשיח שמשפיע עליהם בחיי היום יום". 

הצטרפו לותן חלקנו בקליק אחד.

לימוד ב"ותן חלקנו", לטענת אלוש "זה מדהים". הוא מסביר כי מדובר "ב-10 דקות של לימוד, כל יום אחרי התפילה או בתחילת הבוקר. אתה לומד גם גמרא, גם הלכה וגם מוסר. החיים שלנו הרי נורא מהירים, לא תמיד יש זמן וזה פתרון מדהים להתחיל איתו את היום. כמה דקות של תורה ביום".

אמני ישראל - שמור עליי

האמנים ששרים את "שמור עליי" הם ליאור נרקיס, גיא ויהל, לירן דנינו, אביב אלוש, לי בירן, הפרויקט של רביבו, עידן חביב, גיא זוארץ, שלומי סרנגה, אברהם טל, דודו אהרון ואחרים. כולם חברו לשיר במסגרת פרויקט שבו הם מקדמים את הלימוד יומי של גמרא והלכה ב"ותן חלקנו". 

חלק מהשחקנים והזמרים ששרים את השיר לומדים בעצמם את החלק היומי בספרון היומי, ואחרים הצטרפו אליהם ליוזמה. לדבריהם, מדובר בספר שמנגיש את התלמוד וההלכה, באופן קליל שמאפשר לכל אדם להתחבר וללמוד בו. כעת, הם מבקשים להשפיע ולצרף עוד רבים מעם ישראל ללימוד היומי. 

בשיתוף ותן חלקנו, בשיתוף ותן חלקנו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully