וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה כשהפרויקט של רביבו הבין ש"לא צריך להיות דתי, כדי להיות יהודי"?

בשיתוף ותן חלקנו, בשיתוף ותן חלקנו

21.9.2020 / 7:28

יש להם ספרון מיוחד שדרכו הם שואבים "תובנות לחיים", וממנו הם למדו את המסקנה הזו. לא תאמינו מה קרה מאז

הפרויקט של רביבו על לימוד גמרא/עריכה: וואלה! NEWS

חברי "הפרויקט של רביבו" היו תמיד רגילים ליצור מוזיקה שיש בה חיבור לדת ולמסורת. מחרוזת שבת הידועה, דרך ההופעות ועד פרויקט צמאה של חב"ד שבו הוציאו שיר מיוחד. אבל דבר מזה לא הכין אותם לחיבור המטורף עם לימוד יומי שהגיעו אליו באמצעות השיר החדש "שמור עליי" שאותו מבצעים 22 אמנים כדי לקדם לימוד יומי של גמרא והלכה בספרון "ותן חלקנו" שמתאים לכל אדם. 

"מה שמצאנו בספר בחודשים האחרונים", סיפרו חברי הפרויקט, "במיוחד שאנחנו יושבים בבית, זה דברים מדהימים. זה מדבר אל הלב, על תובנות החיים. אנחנו מקבלים השקפה יומית, אלה דברים שאתה קורא ופוגש את זה בכל רגע נתון בחייך, במיוחד בתקופה הזו. מכל פסוק , אנחנו מוצאים משהו שלנו. כל אדם יכול למצוא את עצמו דרך הכתוב הזה". 

הצטרפו לותן חלקנו בקליק אחד.

חברי הפרויקט של רביבו אמרו כי באמצעות לימוד בספרון היומי ניתן ללמוד את המסר שהם תמיד העבירו הלאה בעשייה המוזיקלית שלהם. "לא צריך להיות דתי כדי להיות יהודי". לדבריהם, "המוסיקה מחברת את הכל והשיר הזה עם כל האמנים , הלחן המדהים הזה זה נותן חיבור מסוים שידבר לכולם. תמיד יהודי, הוא מרים את העיניים למעלה , והוא אומר תפילה, וזה הכי חשוב שיש". 

אמני ישראל - שמור עליי

"שמור עליי" הוא שיר מיוחד שיצא לאור לאחרונה שבו משתתפים 22 אמנים ישראלים, ובהם ליאור נרקיס, דודו אהרון, גיא זוארץ, אביב אלוש, אברהם טל, לי בירן ועוד. השיר והקליפ שזכו עד כה לחשיפה מטורפת בתחנות הרדיו, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות, נועדו לקדם את הלימוד היומי ב"ותן חלקנו". חלק מהאמנים שמבצעים את השיר לומדים בספרון היומי, ומעידים כי מדובר בלימוד נגיש ומותאם לכל אדם, גם אם בעבר הוא לא למד תורה, גמרא או הלכה.

בשיתוף ותן חלקנו, בשיתוף ותן חלקנו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully