וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי שאוהבים, לא שוכחים גם אחרי המוות. וכך עושים את זה נכון

בשיתוף הגמרא הדיגיטלית

17.12.2020 / 6:05

יש לכם בן משפחה או חבר קרוב שהייתם רוצים להנציח בדרך ייחודית? תדמיינו אלפי אנשים בארץ ובעולם עושים למענו משהו טוב, והכל בקליק אחד

איך מנציחים את האדם הכי יקר לכם?/באדיבות: הגמרא הדיגיטלית

כל אחד מאיתנו מכיר אדם קרוב שהלך לעולמו במהלך חייו. אבא, אמא, סבא או סבתא, דוד או דודה ובמקרים מסוימים חברים יקרים. איך אנחנו יכולים להכיר להם טובה גם אחרי מותם? הנצחתו של אדם היא מצווה חשובה להשארת חותמו בעולם ולעילוי נשמתו. זה גם צעד שמעיד על הכרת הטוב על פועלו, וגם מהווה מסר לדור הבא על חשיבות כיבוד הורים.

אבל איך ניתן להנציח בדרך ייחודית אדם יקר שאיננו איתנו עוד? תדמיינו רגע בראשכם קהילה שלמה של עשרות אלפי אנשים מישראל וממדינות רבות ברחבי העולם שלומדים יחד גמרא לזכות ולעילוי נשמת יקיריכם. זכויות ומצוות רבות כדי שנשמתו תהיה במקום הכי גבוה בעולם הבא. זה מה שניתן לעשות בקליק אחד פשוט. 

מנציחים מדי יום את זכרו של אהובכם ומעניקים לו, גם אחרי פטירתו, מזון רוחני לנשמתו. באתר הגמרא הדיגיטלית, זכרו של יקירך יישאר לנצח. אתם וכל הסובבים אתכם תקיימו מצווה למען עילוי נשמתו של הנפטר ותזכו לסגולות שפע וברכה.רוצה שעשרות אלפי תלמידי קהילת הגמרא הדיגיטלית יקדישו שיעור תורה לנפטר, יקיריך, אהובך? עכשיו האפשרות הזו קרובה ונגישה מתמיד.

איך עושים זאת? <<<לחצו כאן>>>

העצרת המרכזית לציון 15 שנים לרצח יצחק רבין. אורי לנץ
עשרות אלפי אנשים ילמדו לזכר האנשים הקרובים אליכם/אורי לנץ

או התקשרו למספר *4951 כדי לקבל פרטים על חבילת ההנצחה המתאימה ביותר עבור יקיריך. בזכות שותפותך זו, נוכל להמשיך את פעילות אתר הגמרא הדיגיטלית הגדול, המונגש חינם לכל אדם ובסיוע שלכם אף נוכל להרחיב ולהגדיל את קהילת הלומדים, ולא לחינם נאמר כי מי שמרבה תורה, מרבה חיים. 

למעוניינים ניתן גם לבקש מקהילת לומדי הגמרא הדיגיטלית ללמוד לזכות רפואה והצלחה של אדם קרוב אליכם או יקר ללבכם.

להנצחה של אחד מיקיריכם <<<לחצו כאן>>>

בשיתוף הגמרא הדיגיטלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully